AdeQ ak Yg POyo..huhu

Aku tuleh entry ni coz adk ak la...die nak sngt soh ak intfrme muke die dalm blog ni..so ak cian,ak promote la die jap...

name adk ak ni pelik sket tau...SITINAH..,hehe..tak tau la camana ayh suke name 2..die ni baru umo 20 taon..die still study kat kolej amek IT.die je adik yg ak ader..die ni ank manje sket ngan mak ak,ape die wat sume betol,ak je yg salah..kadng kitorg suke gaduh ,biase la gadoh adk bradik..ak ni suke soh die wat macm2,ak ni kan pemals sket...adk ak ni rajin basuh baju,bg je bj kat die nanti die basuhkan..ak pandai2 la ugut die..haha..2 yg best ader adk...adk ak ni pemalu sket ngan guy..entah la die ni..ak x tau nak citer pe pasl die..cukup la ni je..

3 comments:

Anonymous said...

TESTING...

Anonymous said...

adk y manjer atao kakak y manje die..
ble nk kuar ngan adk ni

ZENTYM said...

adik la...kakaknyer x pandai nak manje2 ni...kalo nak kuar nagn adknyer,kn kuar nagn kakanyer dl..huhu

Post a Comment

komen di sini =)